7 dgr kvar på lovet...

Så i söndags gick jag och emma och såg Sherlock Holmes, den var väldigt bra och det var mycket ironi och humor i den ;)
Sen sov hon över hos mig och igår bestämde vi oss för att gå hem till bella och se om hon var hemma. Vi visste inte säkert om hon hade kommit hem från hennes resa i Kina så vi chansade. Och såklarrt vi hade rätt! :D
Tror vi nästan var hos henne hela dagen och jag fick min julklapp av henne(äntligen ;)) Det var ett armband gjort av korallpärlor tror jag, sen en nyckelring av cocosnöt som det stod ngt om 'du finns i mitt hjärta', och sen en fin sorts armbandsklocka fast det ser mer ut som ett armband :)

Sen kollade jag typ hela kvällen på sista säsongen på OC, och jag har nästan exakt sett halva :)
Idag ska jag försöka göra till pluggdag...och jag hoppas verkligen att jag lyckas, vi får se!

♥K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0