Äntligen fredag!



Halloojsan :)
Nu är det freedag! verkligen skönt med helg!
Imorse redovisade jag och klara om shinto, det gick jättebra! Pratade lite för snabbt, men jaja det
får jag förbättra! :) Sen på idrotten körde vi snörugby, hahha fan vad kul de är! :P 
Senare ikväll blir det fredagsmys med ebba, antonia, clara och kanske nån till :) Just nu är jag bara hemma och tar det lite lugnt, ska nog gå och titta vad det finns i kylskåpet :D
Har haft konstigt humör den här veckan, ena stunden har jag varit glad och andra småirriterad och sur.. jaja, man kan inte alltid vara på topp! Nu är jag glaad och taggad för helg! :D
Planerna för helgen än så länge är stan imorrn på dagen med clara, ebba m.fl. för att spela in claras film till bilden :) Sen på kvällen bowla med familjen och sen sova över med linnéa och laura <3 På söndag måste jag storstäda och plugga, och mer vet jag inte!

Nu är jag hungrig.

Puss o kram/ Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0