chill med ebba & klara efter skooool!




Hallå hallå :)
Nu sitter jag här hemma med ebba o klara, vi chillar som vanligt med teve och har precis ätit mellis (;
haha, mysmys! <3 Idag började skolan, var helt galet trött imorse asså, även fast jag gick och la mig tidigt igår :P herregud, att gå upp 7 på morgonen.. I skolan var det en helt vanlig dag, kul att träffa alla :) <33
I söndags var jag och Laura och åkte skridskor, skiitkul var det! Först var vi inne på vallen på allmänheten och åkte där i 20 min typ, och sen så gick vi ut för att det var så trångt och åkte på edsviken ist. Stannade och käkade lunch och fikade och spelade hockey :) åkte i typ 6 tim! riktigt kul!
Igår var jag och Hedvig vid väsjöbacken och åkte skiidor, var där hela dagen från 11 till kl 6, var grymt kul, även fast det bara finns några få backar så tröttnar man liksom inte, underbar dag! :) <3
Idag har jag haft sjuk träningsvärk i vaderna och ryggen, kan knappt gå x) helknäppt, brukar inte få så mkt träningsvärk av skidor och så men nu jävlar :P hahha.
Är jättetrött nu. skriver senare! Hade braa :)

Puss o kraam/ Mirjaam


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjueeees vad nice! :)

2010-01-12 @ 22:15:35
URL: http://vivalalaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0