Chill



Det blev en chillkväll ikväll :) sitter och lyssnar på musik och chattar och sitter med min kära far (Han blev nämligen djupt upprörd för att ja inte skrev att han också är här :P) ska snart
gå och göra iordning lite mer te och titta på teve. Imorgon ska jag gå till Hedvig kvart i 12
och sedan rör vi oss ner mot isen och säljer korv och grejs :) <3 kmr bli kul, fast kmr frysa
en aning tror jag, men de är bara på med alla långkallingar och tjocktröjor :D
På kvällen blir det clara vs mirjam, stjärtlapp vs pulka :D problemet är att jag inte har nån pulka för
tillfället :S haha, måste köpa det, man kan inte klara sig utan pulka!
Ha en mysig kväll! 

/Mirree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0