Dagen



Har varit en helt vanlig dag, lektion efter lektion, fys på idrotten! Det var en aning jobbigt, men ändå ganska kul :)
Sen så skulle jag vänta på Hedvig för att vi skulle göra sällskap hem, så satt uppe i korridoren med laura, berivan och några och lirade lite basket ;D Haha väntade i 40 min för att göra sällskap i 5 min, men det var det värt!! :D hoho. Nu efter skolan har jag bara tagit det lugnt, duschat, tittat på one tree hill och ska skriva klart teknikuppsatsen ikväll! Imorrn ska jag till tandläkaren och då ska tandställningen troooligen av! :D Shiiet, det kmr kännas grymt konstigt, har ju haft den i mer än två år, men skitkuul! :) 

puuuss
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0