Härliga lov



Hallou :D
har inte skrivit dom senaste dagarna, har haft fullt upp :P<3
Det här är nog den första stunden jag inte är me kompisar sen jag kom hem, haha!
Igår var jag med Laura och vi hade väärldens segaste dag asså, haha men vi hade ändå kul
som vanligt :) Vi hade planerat att åka skridskor på vallen och var skit taggade på det, jag satte på långkallingarna och planerade varm choklad och allt och så visar det sig att de stänger kl 4 :/ så vi gick
hem till laura och degade där i några timmar, haha. sen hämtade vi rasmus och gick hem till mig och tittade på filmer och kul :) <33 Idag var jag med R och L på morronen och sen träffade jag jullan och madde, och vi spelade guitar hero och sen följde med när jullsi färgade håret rödbrunt, skiiitsnyggt! :D
Nu är jag hemma och bereder mig för en chillkväll (; eller tror det blir det iaf.
Nu är det en veckas lov till, fett sköönt! fast det skulle ju inte skada med ännu längre, allt är så kuul!
Imorgon ska jag sälja korv och kaffe o grejs på isen med scouterna, och på kvällen Lamekock <33 på dagen måste jag nog tyvärr plugga lite..

/Mirjuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0