The dag with the korv called hedvig




Gick upp kl 11 idag, och frös sjuukt mkt! det är verkligen skitkallt i vårt hus alltså,
jag förstår ingenting. Så satte på mig några lager med kläder och pappas mjukistofflor och
käkade frukost och gick sen till Hedvig, och så gick vi ner till isen där vi skulle sälja korv, blåbärssoppa och
mums :D Där var vi med malin, emma, elin, markus, erik, krifftor m.fl. Hade riktigt kul, förutom att man frös lite
lagom mkt om fötterna, åkte skridskor också :) Efter några timmar där fick ja o hedvig skjuss hem till hedvig och nu sitter vi här i soffan och tar de lugnt, riktigt mysigt :D är ganska trött just nu.
Ikväll ska jag äta middag hos Ebba och sen blir de pulkarace med lamekock :D haha, jag kmr så äga ut clara! <3;)
Sätter in lite bilder från Hedvigs dator! härliga minnen asså :)


        Hedvig, alexandra och sophie i underbaraste frankfuuurt!


                                 Jag, klassresaan i Gotland


                               Hela gänget i Frankfurt!


                              Jag och Hedvig, finaste bilden! <3


                                       Jag och sophie, saknar!


                        Jag och Berggren, iiiskalla 11 graders vattnet


Ha en bra kväll!
puss o kram/ Mirjaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0