Fredagsmyys!



Äntligen helg! :D grymt skönt asså. Kmr bli en meegahelg också så det är galet kul!
Imorse var jag osannolikt trött, fick verkligen släpa mig till skolan, och så hade vi SO och musik och sedan puuulka! Hahha, fan vad kul vi hade :D hahah, jag ändrar mig aldrig, pulka var lika kul när jag var 5 år som det är nu (; Efter spanskan gick jag o clara hem till mig och hämtade pengar och så för att åka till donken, vi kutade till bussen men den hade tydligen bestämt sig för att skita i oss.. sen var vi med antonia, ebba och nea och käkade dooonkish :) sen tittade vi runt lite i affärer och fick sen skjuss hem av mamma.
Nu sitter jag och tar det lugnt och tittar på en stoorfavorit på teve, oc alltså ;)
Skulle egentligen åka till clara med nea, ebba och antonia senare ikväll, men kmr inte orka :/ är så himla trött idag. Så det blir myspyskväll hemma med mamma&pappa och lets dance! (:
Imorgon ska jag på öppet hus på rudbeck, senare på kvällen sova över med ebba & klara och gå på bio :) <33

Ha en härlig freedag!
Puss / Mirree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0