Going to stan



Godmorgon! (:
Det får bli ett kortisinlägg nu, för ska åka alldeles strax, och ska hinna göra lunch och göra mig iordning och så!
Igår var det myskväll med ebba och clara (: Vi tittade på Juno, som var sjukt roligt, fick värsta skrattatackerna där flera gånger under filmen :P Riktigt bra film! Sen så tittade vi lite på annat och så (:
Härlig fredagskväll med tjejerna <3 3Nu ska jag, ebba, clara och flera till (vet inte riktigt vilka som följer med) in till stan och göra claras film (: hihi, det kmr nog bli sjukt kul, vi ska fråga människor om dom vill vara med och sjunga i filmen. Så hoppas folket är på bra humör i stan idag! (; Senare ska jag bowla med familjen och kompisar! Jag och pappa i samma lag :) Hhahah, det blir kul. Sen laura och nea! Imorrn ska jag och hedvig på friskis! Det var ett tag sen jag var på det nu, skönt att komma igång med det!
Nu måste jag gå! Det blev inte så kort inlägg som jag trodde :P

Ha en härlig lördag!
Puuss!/ Mirree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0