Gott nytt år!



Hallåå :)

Nu har jag äntligen lyckats komma in på datan här hemma hos min faster!
Idag är alla sjukt sega efter gårdagen, nyårsaftoon! :D haha, det var sjukt roligt.
Första dagen åkte vi och shoppade, köpte ny vinterjacka, skitmysig! och lite annat :)
sen spelade vi match i badminton, har fortfarande träningsvärk, haha (;
Igår fixade vi med mat och dukade och så hela dagen, och gästerna kom kl 5 :D
Haha, galet rolig kväll, åt mat och sen spelade vi spel och satt och pratade, haha galen familj
man har! xD <3 Sen kring kl 12 gick jag och Moa ut och smällde raketer :) GOTT NYTT ÅÅR!
och så fortsatte festen med dans och flumm :) så nu är det 2010, kmr ta ett tag att vänja sig.
2009 var underbart och bäst, svårt att slå :) men jag känner på mig att 2010 kmr bli minst lika bra.
Kmr hem om två dagar! Kmr sakna allt här.

GOTT NYTT ÅR 2010!
puuuss o kraaam
/Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0