"har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv"




Hahah, det är en mening som jag använder alltför ofta :P Hur kan man jämt vara så hungrig? förstår inte..
Var trött igen imorse när jag vaknade, alltså typ övertrött! Tur att det är sovmorgon imorron, ska lägga mig tidigt ikväll så jag får sova några timmar extra, så ska jag vara piggpiggpiiigg imorrn! :D
Dagen har varit braa :) klara berättade allt i minsta detalj på tekniken, haha :P På tal om det ska jag nog börja me det snaart.
Efter skolan gick jag och hedvig hem till mig och bara chillade, tittade på another cinderella story, mysig film :)
NU ska jag börja göra teknik! Ha en myspys kväll!

puss o kram!
/Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0