Heelg <3

Holaa!
Det här blir en resume av min braiga helg ;)
Tidigt på lördagsmorgonen så åkte jag iväg med mamma o pappa och åkte långfärdsskidor, vi åkte vid ängsjö. Det var jättefint och jag äger ju på att åka så det var kul, men lite kallt...-15 grader.
Och sen kort efter det åkte familjen iväg till stan och gick på aftenoon tea med familjekompisar. Det var ett jättemysigt fik och myyycket gott te, scones, sandwiches mm. Jag älskar verkligen Afternoon tea :)

Sen imorse for jag o bella till Kista för att göra Hemkunskapsläxan(och lite annat :P) Valde att skriva om ett Schampoo på HM...inte så jätteroligt men men. Sen gick vi in på Cubus för jag såg en jättesnygg tröja där för ett tag sedan. Jag provade typ åtta olika kläder men fastnade för två. En långärmad blårandig tröja och en svart sorts kofta, mycket nöjd! :D Sen köpte jag lite annat nödviktiga grejs.
När jag kom hem bestämde jag mig för att åka långfärdsskridskor med pappa så vi körde ett varv runt edsviken men avslutning genom scouternas goda blåbärssoppa! Det gick inte lika bra att åka, första gången på året och fick jätteont i fötterna/anklarna men det går väl bättre nästa gång. Sen en timme efter det så tränade jag på friskis med Mirre och Hedvig, Damn we are good! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0