Hos jonsson



Halihallå :)
Här sitter jag hemma i sara soffa och är överglaad (:
Imorse vaknade jag och kände att det är så himla mkt i skolan, alla uppsatser hit och dit, men nu är det som
en våg av lättnad som flygit i mig ;) hahah. det gick jättebra på bilden, skrev klart novellen på svenskan som ja blev riktigt nöjd med, och dagen har bara varit allmänt bra och lyckad (: Nu ska vi snart äta också, kan det bli bättre? haha, nääe. (; Efter tyskan fick jag dröja kvar en stund för att vänta på bussen, men rall väntade med mua som tur var (:<3
Så nu har vi vart hemma hos sara och tjockat i oss pepparkakor, och sara har ätit makrill ur burk(?) och pratat och så <3 Snart ska vi käka röding! När ja kmr hem blir det teknik och annat! Hoppas att jag får träffa Ally också :D hoppas,hoppas <3

See you later, alligator!
/Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0