iiiskallt!

sitter här med robbie williams på spotify på högtalarna, brukar inte lyssna på honom men han är ju faktiskt väldigt bra! :)
tydligen så missade jag korvsäljargrejsen på isen idag, lite tråkigt! :( men men...
Idag hade jag en slappdag som igår, inte bra inte bra! måste börja göra saker :)
Men jag städade chicos bur(min hamster), jag förstår verkligen inte att man kan kissa och bajsa så sjukt mycket som han gör, han är ju så liten! och så har jag tvättat lite ;)
Sen nu på kvällen bestämde jag mig för att ta en låångpromenad i det -17 gradiga vädret, jag har ju inte varit ute på två dagar så det var väl lite som ett måste :P Men sen när man gått i mer än en timme ute så var mina ben så himla förfrysta verkligen! det gjorde jätteont!! :( men jag kom ut iallafall ^^

Och nyss gjorde jag en jättefin(och förhoppningsvis en jättegod) päronkaka! Man skulle ha bär eller frukt i den men jag körde hemalagat päronmos istället, och den verkar ju bra, mums! ;)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0