Jag älskar helg!



Hallå hallå :)
Klara har redan berättat om helgen men kan ju ta det en gång till ;)
Vi var som sagt i Gnesta, där det var jättemysigt! Vi skulle planera till vårterminen, vilket var kul
men lite segt att sitta och lyssna i en evighet, sen var det en massa fritid och vi satt mest och pratade :)
Grymt roliga människor asså! <3 som klara sa så åt vi hela tiden, sjuukt god mat också :D haha, me like!
Har skrattat, pratat och skrikit(?) hela helgen så känner mig lite hes nu, haha, men det går väl över snart hoppas jag. Får dricka en massa teeee (a) Underbar helg! :) Idag har det vart en vanlig skoldag. Och sen solosång efter skolan, kuul! <3 Nu ska jag käka middag, sen plugga teknik och lite annat.
Idag kommer Ally hem från sin 3 månader- långa resa i Asien, ska bli grymt kul att träffa henne! :D

Puss o kraam/ Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0