Jag är så duktig! :)

Började ju skoldagen idag med mirres och min redovisning om Shintoism, och jag måste verkligen säga att vi var bäst! :D
Kunde allt utantill och det gick jättebra, som jag redan visste att det skulle gå såklart! :P
Sen var det gymnasieinfo med våran SYV i datasalen...och det var ju lite kaos. Hon överreagerade på typ allt som hände och man sa, men jag lärde mig hur man gör gymnasieanmälan :)
Snörugbyn var....blööt men otroligt roligt när man iaf lyckades få tag på bollen och inte jonas var ivägen :P

Nu efter skolan så har jag varit väldigt duktig! Jag har städat chicos(hamster) bur, vilket inte är ett nöje med tanke på hur mycket han kissar och bajsar överallt. Men sen så städade jag rummet och fixade ordning lite så nu kommer man ju in! :)  Har lagat texmex med la familia så vamos a comer snart, förhoppningsvis med la pelicula The proposal. vi får se om pappa lyckas koppla datorn med TVn och få in bild...vad skulle min familj göra utan pappa??

Kanske ska dra mig ut på isen imorgon morgon, om jag orkar eller hittar ngn som vill åka med mig...Hoppas det blir sol! :D Och senare på dagen ska jag på Afternoon tea med en annan familj och det ska bli riktigt kul(och gott hoppas jag)!

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0