jag tror jag håller på att bli sjuk

nej nej nej! Jag håller på att bli sjuk! :(
Jag är jättesnuvig och går på ipren...inte kul

Men idag har jag också varit på Rudbeck, men träffade inte mirre :( Men typ tuusen andra!
Men sen direkt efter det så åkte jag till Mikael Elias Teoretiska Gymnasium i Stockholm, och det verkar också väldigt bra! :) Men det jobbiga är att alla jag kollar på är bra på sitt egna sätt och då kan jag absolut inte välja.
Idag måste jag göra mitt so-arbete också, jobbigt! :( Skriver om japans religion Shinto, men kan inte få ihop en bra text.

Och sen ikväll blir det väl familjemys utan syster för hon är i fjällen med sin klass, vi kanske ska se på Closer. Har ingen aning om vad den handlar om men Julia Roberts, Jude Law, Natalie Portman och Clive Owen är med! :)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0