Lauras födelsedag idag!



Hallåå där :)<3
I söndags var jag med Ebba, klara och Sara, pluggade lite på dagen och på kvällen såg vi AVATAR!
Och jaa, det är svårt att beskriva asså :P Ni måste bara se den! Den är så sjukt bra, själva berättelsen och hur de har gjort filmen och allting! GRYMT BRA FILM! <3
Igår var det en helt vanlig skoldag, förutom att danseeen började då också :D så jävla kul att komma igång igen!
Och idag är det min älskade bästavän Lauras födelsedag! <3<3 Imorrn ska jag, Laura och Linnéa gå på bio, vet inte vilken än och så ska hon få sin present :)
Och underbara klara var som tur frisk idag, du vet att inget är lika kul utan dig gummsan :)<3
Nu ska jag snart käka middag och sen på dansen!

Puss / Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0