Midvinterblot! <3

Har precis kommit ut ur bastun och känner mig ren nu :P
I helgen har jag varit på midvinterblot, vilket var underbaart. Det var en helg för alla ledare och seniorer på scouterna och vi har haft det jättebra och mysigt :) Och jag är heelt proppmätt...åt väldigt mycket mat där hela tiden. Det skulle egentligen varit på vindalsö men det blev inte av på grund av isen, men i Gnesta var det väldigt bra också ;)
Och sen när man kommer hem så har visst mamma lagat fisksoppa med äppelkaka till efterrätt som var jättegott! Men det känns nu som om jag inte kommer att äta ngt de närmaste dagarna.

Resten av kvällen måste jag göra plugg...Teknikuppsatsen och matte, har diagnos imorrn:(
måste gå,
PUSS K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0