Moi! :)

Nu sitter jag i ett klassrum med mirjuspäron och går igenom våran presentation av religionen Shinto, säger bara ett(tre) ord och det är: VI ÄR BÄST!!!
Har egentligen sovmorgon till kl 9 men vi är ju så duktiga som förbereder så mkt vi kan. ^^

Igår var jag hos tandläkaren och missade idrotten, vet fortfarande inte om jag är glad eller ledsen för det...Men sen på kvällen så var det scouter och vi såg på Star Wars, episode 5. Den var ju braa(det märktes ju att den är typ 20 år..) men sen mitt i slutet så ringde olivia och jag MISSADE: LUKE I'M YOUR FATHER! hur kan jag vara så dum att missa det viktigaste i heela filmen! :S

Men nu ska vi gå igenom våra egna tankar om shinto, så SO LONG BABIES <3 <3

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0