skola...

jaha, nu sitter man här på fysiklektionen med en laptop och försöker skriva den dumma teknikuppsatsen! Det går verkligen inte för mig att komma på något att skriva :(
Medans madde sitter bredvid och skriver så det ryker, och har en hand i luften och försöker få kjellepelle att hjälpa henne med ngt supersmart som jag aldrig kommer förstå.
(lite tidigare säger hon: OM INTE DET HÄR SPARAS SÅ FÅR DAMP! ANFALL ASSÅ!)(hennes förra text försvann..:( )
 Och lite senare hör man att mirres mage kurrar, sen lite sång från ebba och mirre blandat med höga toner av det vanliga skrattet från mirre. Och sen hör man ett ouch från emilia, undrar vad som hände med henne...det var tydligen hennes ben som knäcktes hörde jag nu.
Jag drar min blick bort från den dumma datorn samtidigt som blicken dras till julia som sitter med ansitket typ en dm ifrån laptopens skärm...undrar verkligen vad hon tänker på?
Jag hör linnea fråga kjell om det blir tacos idag och jag svarar:
-Nej, det blir ost- och skinksås.
-JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!
haha, vilka reaktioner man får från klassen ^^
Lite mer skratt från mirjam...
Men nu är det lunch och jag är jättehungrig så I MUST GO, XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0