Teknikuppsatsen!



... är äntligen klar! :D Har nu suttit och skrivit klart slutet i ungefär en timme, och sprungit ut
och in genom köket för att diskutera och få goda råd av kära mamma, som inte alls var så sugen på det :P Okej, jag kanske inte heller skulle bli så glad om jag satt och läste en väldigt spännande bok, och min 15-åriga dotter kom inspringande var femte minut och ville ha en livlig diskussion om teknik! Och dessutom sjunger så att det ekar i hela huset. Hahah, men vad gör inte mammor för oss liksom (a) (; Imorgon på tekniken ska jag läsa igenom, finslipa och så! Blev riktigt nöjd med den alltså, hoppas att Kjell tycker likadant :) Iiiiih vad glad jag är. Nu har jag fritid och kan sitta och lyssna på musik, sitta vid datorn och göra lite vad jag känner för. Nu ska jag nog gå och hämta te (: Imorrn efter skolan är jag med favoriterna ebba och klara <3 kul som alltid (:
Dansen börjar nästa vecka!! Taggad till tuuuusen! Längtar, längtar, längtar..

Puss o kram!
/en överglad mirjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0