Torsdag

Igår var jag på öppet hus på norra real! ;)
Det verkade faktiskt mycket bättre än jag trodde, och jag upptäckte två linjer jag inte märkt förut. Men den som är dåligt är att om jag söker till NV Miljövetenskap så kommer jag in i mån av plats...vilket är typ 0 procent chans att jag kommer in för det är redan så många stockholmare som söker. Jag hatar verkligen den där stockholmare-i-första-hand regeln eller vad det nu är!  Och idag skulle jag åka till Kungsholmen men kände att det är nog inte värt det, den är nog inte riktigt något för mig.

Så kvällen går väl åt att skriva det sista på teknikuppsatsen som ska vara inne imorgon. Hoppas det går bra! :)
Har ju redan skrivit 3,5 sidor men måste finslipas med reflektioner, jämföringar mm....och det är jag verkligen INTE bra på. Men det kanske ändå går bra.

♥K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0