tröttare än tröttast




Hallå hallå :D
Har just suttit och gjort matte i ca 2 och en halv timme! Känns bra! :)
jag kom hem från laura kring kl 12 och sen dess har jag chillat, tittat på teve, datan, gjort matte
dårå och så, mest tagit det lugnt. Har varit galet trött idag asså, haha, vi var uppe hela natten och pratade, jag
och laura låg och pratade om mat i timmar typ. haha :P det är sååå oss, älskar er tjejer <33 vi somnade kring kl 5-6 och sen så ringde lauras väckare halv tio och vi snoozade typ tio ggr innan vi lyckades dra oss upp. Ja o laura gick hem till laura för hon skulle packa till kryssning som hon ska på idag, och så åt vi vår efterlängtade tacos till frukost som vi snackat om hela natten, haha tjockisar ;)
snart börjar skolan, måste verkligen börja lägga mig tidigare asså. Snart kmr Lee, det kmr bli skitkuul :)<3
Nu har ja o klara bestämt att vi ska se valentines day tsm, läääängtar! fan vad bra den verkar vara! :)

Puss o kram
/Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0