Ännu en bäst dag!

Shit vad jag har älskat de senaste dagarna, har nog aldrig haft det så nice :P Haha, men det har iallafall varit väldigt skönt.
Dagen gick på med bra flyt, fått reda på några betyg i vissa ämnen och det jag kan säga är att jag är sjukt nöjd! Jag har haft lite betygspress när det gäller idrotten, för att få mvg behövde jag förbättra mitt coopertest-resultat ganska rejält, och jag hade redan gjort det bättre men inte tillräckligt...Så idag efter skolan så gick jag till fotbollsplanen och sprang, och det gick så jävla bra! Emma, sandra och ricardo var med och peppade mig(tack så jättemkt, det hjälpte lungt!) och jag förbättrade mitt resultat med EN OCH EN HALV MINUT! Blir så otroligt glad bara när jag tänker på det. Men jag kan inte ens beskriva hur trött och död jag var de sista varven, och jag var verkligen nära på att lägga av. Men det gjorde jag inte, utan jag körde på som fan och fick ett jättebra resultat(och fixade betyget ;)) och det känns som att jag har lärt mig ngt nästan. Jag kan köra vidare och kan komma imål nöjd när det gäller ALLT känns det som just nu!
 
Så med min dag får jag bara lust att avsluta med:
INGENTING ÄR OMÖJLIGT, BARA DU TROR PÅ DET

♥K

I'M STRONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0