BAAAAAL!

Hallåhallå :D

Nu är det så jäkla mycket på gång asså, shiiiet! Jag kan knappt sitta still, hihi (: :D:D
Imorgon är det BAAAAAAL som jag sett framemot praktiskt taget sen jag började i hld i sjuan! Känns helt overkligt, imorrn liksom. Det kmr bli sjuktsjuktsjukt kul. :D Dagen efter är det klassens dag, vår underbara klass <3. kmr vara jobbigt på skolavslutningen :'( och på fredag slutar vi alltså. Blandade känslor där. Bästbästbäst med sommarlov men jobbigtuschblä att sluta i hld...

I helgen har jag varit med mina underbara tjejer ebba, klara och sara :)<3 vi har legat och solat hela dagen vid poolen, bastat och haft filmmys, firat sara med att åka in till stan på O'learys och sluta med att åka hem till mig och kolla på hajen, skitspännande film :)

Jag och laura ska sjunga på skolavsluutningen, så det har vi tränat på jättemkt nu. Åååh jag bara vet att de kmr bli skitbra :) Efter skolan åkte jag o laura till kista och vi köpte lite grejer till balen, bl.a. armband och hårsmycke-grej. Sen åkte jag till sara med ebba där vi blev sminkade inför imorrn :D I måndags hade vi dans i skolan i två och en halvtimma, mktmkt roligt! <3

Där var en sammanfattning av min senaste vecka, nu måste jag upp o duscha o göra mig iordning, måste lägga mig tidigt ikväll, imorgon lär det ju bli ganska sent, hoho (:

♥ Puss o kram / Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0