Mysdag

Shiiet, vad jag har latat mig idag alltså.
Har suttit och kollat på oc från kl 11 till kl 5 :P Sen så kände jag att jag verkligen behövde röra på mig så gick ut och sprang. Nu har jag trååååååk. ska käka snart. Tråkig dag asså, har inte haft så tråkigt på sjukt länge :P Men har ju vart full fart hela helgen och veckan så behövde kanske en vilodag. Imorrn ska jag vara med sophia och kanske elin och lollo :) blir kuul <3 
Får se vad som händer ikväll, om jag är med några kompisar eller om de blir myskväll <3  

Haha, hade ju tråkigt som sagt:

Namn: Mirjam Berggren
Smeknamn: Mirre
Födelsedag: 11 juli
Födelseort: Upplands väsby
Ögonfärg: Grönblå
Hårfärg: Blond
Pluggar/Jobbar: Precis slutat 9:an i Hld. Stor sorg :(
Familj: Mamma, pappa, brorsa

BRUKAR DU?
Titta på dig själv i spegen:
Haha, för ofta.
Gnälla: Nja, inte så mkt tkr jag ;)
Skrika: Skrattskriker typ hela tiden, haha
Sova: Jaaa
Försöka vara annorlunda: Nix. jag är 100 % mig själv
Vilja dö: Usch nej.
Röka: aldrig.
Ljuga: Nej
Hata folk: Nääe.
Gå till kyrkan: När det var konfa, saknar!
Klä dig i svart: Ibland
Gå i skola: Haha jaa!

Hur?
Svarar du i telefon: Hallå
Fördriver du tiden: är med kompisar <3
Ofta städar du: Alltför sällan
Många stör du dig på: Visst, det är ju några..
Bäddar du sängen: På ett mkt fint sätt, haha

Puuuss / Mirjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0