Omtumlande


Hur ska man ens beskriva de närmsta dagarna med ord?
underbart, bäst, härligt, ledsamt, sorgligt, jobbigt. Allt på samma gång.
Först var det ju BAAAAAAALEN! Och det var så sjukt bäst bara, bättre kunde det inte bli! :D
Tack alla för att ni gjorde min kväll! <3<3 Först kom Patrik och hämtade mig i värsta snygga bilen, sen var det mingel och bilder utanför matsalen, sen middagen som var hysteriskt rolig, haha xd och sen dans, svett och ont i fötterna och det slutade med edsviken och sova över hos klaris! :D
Dagen efter var det klassens daag vid tennisbanorna, där vi låg och solade, käkade pizza och spelade brännboll. och jag fick äran att vara domare -,- haha, kaaaaaaaaos. <3 Men gud vad jag kmr att sakna den bästa klassen..
Och så var skolavslutningen i fredags. Har aldrig tidigare känt mig sorgsen när jag går mot en skolavslutning, men den dagen gjorde jag det. Jag och laura sjöng Hallelujah (fan vad vi var bra gumman!) och alla uppträdde och sen samlades vi i klassrummet, där alla bröt ihop. Vi tittade på neas bildspel med alla minnen, fick betyg och allt var så sjukt sorgligt. Jag kmr att sakna allt så jävla mkt. Efter skolavslutningen var jag med kompisar hela kvällen och det var grymt lyckat :)<3 Dagen var minst dagt omtumlande. Blandat med både glädje och sorg.
NU ÄR DET SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOV!






                                   9B, bästa klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0