Älsklings <3



Tjeena :)

EMILIA FYLLER ÅR IDAG!! GRATTIIIIS GUMMAN! :D <3<3<3<3<3
Dagen har tillbringats med först ebba, vi vaknade kl halv åtta! och kunde inte somna om för att det var så ljust i rummet, och båda mådde illa :/ Men vi åt iaf frukost och tittade säkert på teve :) Opra winthrey (eller hur det stavas) och extreme home makeover, skiitbra!
Sen åkte jag hem och käkade lunch och har sen varit med älsklingarna sofie, klara och hedvig! <3 :D
Vi var hemma hos sofie och bakade kladdkaka, tittade på film och pratade och hade det mysigt! :) Härlig härlig hääärlig dag med er tjejer!

Nu är jag hemma och har just ätit så mkt att jag inte kan röra mig ;) :P hahah.
Tittar på hajar som hajar också :) Snaart börjar melodifestivalen! Det blir kul :D

Puuss!
/Mirjam
 ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0