Datasalen

Nu sitter jag i datasalen och försöker komma på vad jag ska skriva ett tal om i engelskan, men det går inte helt braa :P Men jag har några saker på gång!
Och nu fick jag reda på att idag blir det fisk i skolan! Men jag tycker faktiskt att skolans mat har blivit liite bättre så det kan ju hända att fisken är god ^^
Nu ska jag sätta näven i bordet och skriva så pennan ryker ända bort till jönköping!
Förresten, jag var ju i Jönköping i helgen! :D Det var jättekul och mkt god maat :P Men det var ju jättefin vår där och så kommer man hem till sollentuna och det SNÖAR!! Hallå, det är mitten av mars! Det ska vara sol och vårblommor, och jag vill absolut inte ha snö på min födesledag som förresten är om 5 dgr! ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0