ekorrn satt i granen....

Igår var jag verkligen duktig, för jag och kajsa bestämde oss för att springa! :D
Så vi sprang till slottet i slasket och blåsten, men vi körde på. Och det här var första gången sen november som jag sprungit så bra gjort av mig ;)
Och sen kollade jag lite på vampire diries på tv6play, och fastnade lite för den serien så kommer nog forstätta se...Men jag kände verkligen igen huvudpersonens lillebror i serien asså! Och jag kan verkligen inte placera honom ngnstans, jobbigt jobbigt.
Men idag har jag gjort lite allt möjligt, typ tvättat, städat rum, suttit vid datan och gjort några försök till att plugga och kommer göra lite mer försök innan mirjaam kommer!
För ikväll så kommer mirrepirre och jag ha det bäst med bio och sova över!! :D :D
Vi ska se på Valentines day(<3) som vi skulle ha gjort förut men det blev bättre nuu, och jag har längtat så mkt för att se den så nu äntligen! ;)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0