Helg, underbara helg



Tjoooooo (:
Nu sitter jag här i soffan, vaknade för en timma sen kl 12! :O Så har verkligen sovit ut, gaalet skönt :D
Måste börja plugga om en kvart typ -,- Senare ska jag gå med någon på friskis hade jag tänkt, ska bli najs :)

I fredags var det ju Storstens feest! Innan det skulle jag egentligen vara med Nina men det blev inte så, saknar dig! <33 Claras fest var jättemysig :) Antonia hade tyvärr blivi sjuk så hon kunde inte komma :(
Vi åt sjuukt god mat, tittade på new moon och clara fick sina presents (: Sen sov jag och ebba över och vi tittade på Fucking Åmål och New moon igen, haha nördar vi är. <3 GRATTIS på födelsedagen älskling! :)

Igår åkte vi hem från clara kring kl halv 11 och så var jag hemma under dagen och tog det chiiill, sen kring kl 2 åkte jag och mamma till skopunkten och tittade runt. Hem fick vi med oss fem par skor och en tröja.
På kvällen var det dags för nästa fest, klaras:) <3 Hedvig kom hit innan och vi fixade oss och så och sen bar det iväg till klara. Och kvällen blev gaalet flummig (: Haha, det gillar jag. Vi fotade en massa, satt och skrattade åt allting, sen blev det såklart mumsmat :D sen körde vi maffia tills det spårade ur för att alla satt och skratt-skrek och sedan fiilm :) The ugly truth! Till sist spelade vi "med andra ord" och jag kan ju bara säga att madde var gryymt taggad på det, haha.

Nu ska jag plugga sooooooo!

Hoppas ni har haft en lika härlig helg som jag (:

<33333333333333
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0