Hemmaaa :)

Igår kom jag hem från Järvsö, och jag hade det jättebraa där uppe!
Vi hade hyrt en väldigt fin stuga som var perfekt, och åkte längd i Harsa som hade jättebra spår :) Och syrran övningkörde varje dag framoch tillbaka till harsa och hon börjar ju bli proffs på bilkörning, snart får hon bli min privatchaffuör! ^^
Det var också bra väder där uppe, lagom kallt men sen när man kommer hem till sollentuna så är det såklart plusgrader...-.- orkar verkligen inte med slask just nu ):
Det var lite jobbigt att åka längd när jag typ är halvt sjuk, men men jag kämpade på :P Och det var verkligen bra att vi åkte i början av sportlovet, för nu har jag nästan en heel vecka till som man bara kan chilla på ;)
Men jag längtar redan till påsklovet när familjen ska till bruksvallarna och åka slalom! :D

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0