LETS GET NAKED!



Hallojs :D <3

Har haft ett galet härligt dygn med underbara klara <33
Man kan ju undra lite över rubriken här då, men det var med i filmen vi såg, och den meningen skapade en hel del skratt, hahah (; <3
Först kom jag till Klaris kring kl 3 och vi var där i ca en timma och åkte sen till kista, där kollade vi omkring i affärer i en evighet och köpte lite saker också :) jag köpte en bh, ett par leggins och en skitsnygg tröja :)
Efter evigheten så käkade vi middag och kollade sen runt i affärer igen.
Kl kvart i nio gick vi på bion Valentines day, som var riktigt söt asså :D
Favoriten var slutet när de sa "And don't forget the three most important word.." och jag trodde självklart att det var I love you, men så "...Lets get naked" Hahaha, det var lite kul ;) <3
Sen åkte vi hem och båda var helt slut så det blev att lägga sig ganska tidigt, Haha.

Idag vaknade vi halv 11 och kom på att vi skulle till simhallen! Yeey :D
Så vi käkade frukost och drog dit, badade en stund och så simmade vi en km! :D Gick riktigt bra, skönt också! :)
Sen bastu, dusch och fika och sen åkte vi hem! Nu sitter jag och chattar och tare lite lugnt, måste snart äta lunch eller vad man ska kalla det ;) sen plugga en del, och ikväll sova över med laura !

Hade bäääst!
/ Mirree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0