Lugnt för en gångs skull



Hallojs :)

Nu sitter jag här i soffan och tar det lugnt- för en gångs skull.
Det känns verkligen som det, har varit så himla mkt den här veckan, och nu känns det äntligen lugnt med alla läxor hit och dit och så. Skönt :)<3
Igår hade vi nationella prov i engelska, gick bra :) Hörövningen var lite svår, men gjorde mitt bästa och vad mer kan man göra liksom. Idag hade vi fysikprov, och det gick riktigt bra :D wooho.
Efter skolan så gick jag och laura hem till mig och hade det mys, åt mellis och satt och pluggade (; älskling! ♥
På fredag blir det biiiio med lamekock :D<3 Ska bli riktigt kul! Vi ska se Alice i underlandet, som verkar vara en ganska skum men braa film :)

Idag fyller Berri ååår! :D Grattisgrattisgrattis! <33 I love you!

OM det var någon som undrade vad klara menade med förra inlägget så kan jag bara säga att det var jag och klara som var på ett väldigt flummigt humör och tyckte att vi skrev värsta roliga historien där :D Hahah, den ger minnen <3

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt :D

Puss/ Mirrs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0