min vecka



Hallooojs! :D

Nu har jag inte skrivit på en vecka, inte bra inte bra :/ Har verkligen inte hunnit, har haft prov hit och dit och
det har bara vart mycket hela tiden! Meen måste ju berätta om min vecka här nu då :D
Förra fredagen åkte jag, hedvig, mamma o pappa till Roooomme! Det var underbart: perfekt väder, åka skidor som är det roligaste som finns och med världens bästa kompis! Kan det bli bättre? Neeej :D
Vi ramlade runt i offpisten och körde störlopp på högsta fart och körde womsa i liften och aaallt :D
Och som pricken på i:et blev det hamburgare till lunch vid stugan längst uppe på toppen. UNDERBAR DAG!
Bilder från Romme kommer förhoppningsvis snart, måste verkligen börja sätta in mer bilder i bloggen.. (;

Dagen efter så var jag med laura och gymmade, eftersom det var dagen efter Romme och vi körde på hårt i en timme så kan jag nog säga att det var ett av det jobbigaste jag gjort :P Hahah, men fan vad bra vi äär!
Sen träffade jag sara och sen laura igen på kvällen och sov över. På söndagen träffade jag lollo :D<3 och vi åkte till stan och gick omkring i affärer och shoppade och så :) mysig dag! <3

Nu har ju alltså skolan börjat igen! Såklart roligt att träffa kompisarna :)<3 men proven och alla läxor och stress.. inte lika kul!
Igår hade vi spanskaprov, det gick jättebra :) Efteråt så gick jag, klara o clara på spinning och där träffade vi också Linnea savio och Frida :) det var jättejobbigt verkligen! Speciellt i de branta backarna ;) men skönt o träna :) På kvällen var de jag, ebba, klara o sara och vi hade kul som alltid :D:D

Nu ska jag snart iväg och vara med klara, hedvig och sofie! :D har inte träffat sofie på länge, o de kmr bli jättekuul! Nu måste jag snart göra lunch.
Långt inlägg här men så blir det om man inte skrivit på en vecka ;)

Puss o kram! /Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0