Nu är det fredagsmyys (:

Så nu har jag äntligen gjort kemiprovet och hållt i en idrottslektion(friskispass) Det känns jätteskönt att det är över, blir som ett kapitel bakom mig:P haha, ne men det gick ju bra på båda så det är braa!

Nu på kvällen har familjen bänkat sig med good middag framför tvn! ;) Vi såg Allt för min syster, och den var verkligen jätte bra!! Jag kan inte uttrycka hur bäst den var! Det var ganska länge sen som jag såg en film som fick mig att gråta så här mkt, jag och mamma satt och grät oss igenom hela filmen :P
Så alla som inte har sett den(vilket typ är inga för jag var väldigt sen med att se den) så säger jag bara SE DEN! <3



Hade tänkt att lägga mig ganska tidigt ikväll så jag kan gå upp tidigt och fixa allt till mig tjejkväll imorgon kväll! (:
♥K

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du grät, jag gjorde också det, bara Mirjam som är okänslig och inte gör det!!!!

<3

2010-04-04 @ 13:18:34
Postat av: Mirre

LAURA!!!!!!!!! Ditt snusk ;)<3333 Jag grät inombords!

2010-04-06 @ 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0