on the work



Halloo :)
Gårdagen var riktigt lyckad, förutom att jag halkade påväg mot tåget och fick skrapsår på låret :S usch, så typiskt mig egentligen ;)
Jag och tjejerna åkte in till stan och käkade och gick sen på Alice i underlandet. :D
Jag trodde att den skulle vara helt okej men den var faktiskt sjukt bra! Riktigt bra gjord och bra berättelse :)
Haha, det kändes som vi var de enda som satt och skrattade :P Taha, man skrattade så fort de två små tjockisarna dök upp (: Sen när vi åkte hem så fick clara och antonia för sig att de skulle skämta med oss och fortsatte med det i typ en timma -,- haha, galningar <33

Imorse tog jag det bara lugnt, käkade frukost, låg och tittade på OC hur länge som helst :D och sen städade rummet också! Sen åkte jag med mamma till hennes jobb för att jag skulle göra henne sällskap och jag behövde plugga också. Har nu suttit och pluggat SO i ca två och en halv timme!!
Senare kommer Lee och så sover vi över hos henne sen :D

Hoppas ni har en mysig helg!
Puuss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0