Otursdag i historien

Det är sant, jag har haft världens otursdag även fast den varit roligt...
Först när jag klippte luggen imorse så råkade en bit av min ögonfrans hänga med :( Andra ggn det händer. Men sen i skolan så spiller jag min varma choklad över olivias byxor, inte så bra det heller. Och på kemin så misslyckas labbet, men var inte direkt ensam om det, det var typ ingen i klassen som lyckades, två provrör sprängdes... Och sen sist på idrotten körde vi killerboll som uppvärmning, vilket resulterade till en hårt stukad hand för min del, just nu är den inpackad med tejp och smärtan är inte det bästa :(
MEN, det ska inte förstöra min dag! för om ca en halvtimme åker jag till Jönköping, för att hälsa på mormor! :D :D
Man får det positiiva i allt, thats what im doing ;)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0