solnedgång

Så i tisdags var jag med mirre i kista och gick på bioo! Det var ju valentines day, och den var verkligen jättebra! :D
Och alla människor hade helt oväntade kopplingar, för att inte tala om slutet, som jag gillade mycket :)
Köpte också en färgglad tjocktröja, en sjal och ett linne som allt var perfekt! Sen i onsdags drog mirre o ja till simhallen där vi var otroligt duktiga och simmade en kilometer!! :D

Inne i omklädningsrummet på H&M...

Och igår så kom cecilia, sarah och bella hem till mig! Det var för länge sen jag träffade cecilia och sarah så det var jättekul! Vi åkte pulka, bakade en sjuukt god hallonpaj med marshmellows, spelade många spel och bara hade allmänt kul :P
haha, särskilt ett spel var skitroligt, vi körde pictonary(?) och den var ju inte bara vackra målningar man gjorde...sarahs ren var ju, vad ska man säga? inte direkt likt en reen, men det kanske för att hon blundade när hon ritade :P 


♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0