Loov



Hallojs (:<3

Kl är 9 och jag har redan hunnit äta frukost, vara ute och en hel del :D
okeej nu låter det som det var på mitt initiativ, hoho, jag har varit hos tandläkaren!
Det gick riktigt bra :) Tandställningen flyger ut om exakt två veckor!! :D
Det kommer att kännas konstigt, när den har funnits där i 2 och ett halvt år liksom.
Men shiiet vad spännande, hihi :)

I söndags var jag med laura, vi var bara hemma hos mig och henne och chillade!  
Sen gick jag på friskis med hedvig :D Riktigt skönt att träna, och sen duscha, basta och bara ta det lugnt.
Hääärlig känsla asså :D Och vi har pratat om att åka till Tyskland i sommar och träffa sophie, alexandra och de andra! :D shiiit vad roligt asså, att få åka dit igen och träffa alla! Längtar redan :D<3

Efter friskis åt vi mumsmat hemma och sen kom sara och sov över <3 vi var ute, tittade på film, pratade o så :D
och i måndags åkte vi till sollentuna c och köpte lite saker, och sen fiika :D najs najs!

Idag ska jag träffa klara kring kl 2-3 och senare åka till kista och äta middag, titta runt i affärer och sen gå på bio :D efteråt sova hos henne, kmr bli riktigt kul :D 
Innan dess ska jag bara vara hemma, käka lunch och plugga också. På lovet. Suck. Men men, vi har ju två prov efter lovet så det är bara att plugga på!




                                 Släpper aldrig taget. <3 



Puss! / Mirjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0