<3 Kristihimmelfärdshelg

Har haft en bäst helg! Började ju med i torsdags att åka in till stan och vara med Sarah, vi hade det jättekul och åt och gick lite överallt. Hittade ett par jeansshorts på Beyond Retro med var så trött så jag orkade inte prova dom :P Nästa gång kanske...
Och i fredags så åkte familjen in till vaxholm(kajsa körde och blev stoppad av polisen på en rutinkontroll, men hon var cool) Vi hade det mysigt och bra där, även om det började regna en bit. På kvällen så gjorde jag och kajsa middag tillsammans med mina nybakade bröd och kollade på Fame(den gamla). Fame var absolut bra och är lite förvånad över att jag inte hade sett den tidigare :P
I Lördags var jag först med Anna och vi hade 'pannkakspicknick' i min trädgård, underbart :D Och på kvällen blev det bio, Remember me med Julia(tack för presenten, den var bäst! <3), bella och hedvig! Filmen var verkligen sjuukt bra och det är en av de bästa som jag sett i år, och slutet var lite chockerande, väldigt oförberett men den var bäst och sorglig.

Jag tror jag är en sån som vill alltid diskutera filmer med människor men jag kan inte göra det för de jag träffat idag har inte sett den och jag vill ju inte avslöja slutet för dem! Eftersom jag redan visste slutet innan jag såg den(tack storsten -.-) så förstörde det filmen lite eftersom det var typ det enda jag tänkte på "/
Men nu ska jag gotta mig framför tvn för jag har varit duktig och tränat :P

♥K
ps. IDAG KOMMER MIRJAM ÄLSKLINGEN HEEM! SAKNAT DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0