Försenat


Japp, planet är en timme försent. Så får chilla hemma en stund till innan vi åker, inte så dåligt de heller :)
Idag var sista dagen på astronomi, vi skulle göra klart våra fördjupningsarbeten och redovisa de :)
Jag o clara gjorde vår cooola planch och så fick vi ha våran livliga disskution som vi sett så mkt fram emot haha :D Så himla skön dag, vi började kl 10 och slutade 1! Äntligen får man känna sig utvilad!
Efter skolan så stannade vi och lyssnade på de som haft musik och uppträdde, de var verkligen bra! :) <3
I Finland ska det tydligen vara jättevarmt, så laura du får se upp när jag kmr hem för då kmr jag va browniiie :D hihi, får hoppas iallafall (:
Ååh jag längtar, kmr bli så himla kul <3
Nu ska jag ta någonting och käka och ta de lugnt en stund till, snart blir det Suooomi!

Puss! Mirre
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0