Hektisk vecka


Hallå där (:

Den här veckan har vi så sjukt mkt, som klara redan har berättat. Galet stressande.
Men nu har jag gjort biologilaben och soprovet, vilket gick skitbraa verkligen! :D Yeey.
Nu äre matteprov imorrn och muntligt soprov och spanskaredovisning på fredag, och utöver allt skolarbete så är det dansrepetitioner och massa annat också! Så det är minst sagt mkt den här veckan!
Idag var vi i husbybadet med klassen, det var ruuligt :) Men hade inte tid att stanna där, blääääää för det.
Var på finskalektion och sedan hem och plugga spanska och käka. På kvällen var vi på dansrepetition, gryymt kul var det! :D är TAGGAAAAD till showerna i helgen! <3
Efter dansen så pluggade jag matte i nästan två timmar, och det känns som jag kan allt nu :) vill verkligen få bra på det här provet. Nu sitter jag här med laura i köket, hon sover här eftersom vi har lååång sovmorgon imorrn :D till kl kvart över 10!! Sara bästavän fyller år på söndag också, ska köpa något riktigt fint till henne, älskling <3

Nu ska jag och världens underbaraste göra te eller nått, och sen lägga oss!

Puss o kraam! /Mirre

PS: KLARA DU ÄR BÄÄÄÄST! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0