helg igen :D

Även om jag bara har haft tre och en halv skoldag den här veckan(var ju på utö och hade det bäst, ägde på att paddla kajak :D) men iaf så är jag ganska död av skolan nu. Därför är det sjukt skönt med helg, som tillbrignas på bästa sätt. Igår var jag på kajsas dansuuppvisning, och den var jättebra och kajsa dansade ju like theres no tomorrow ;)
Idag ska jag till stan med Anna och Emma, först ska vi leta lite skolavslutningsklänningar. Känns som att man glömmer bort skolavslutningen nu när balen också kommer. Men efter det ska vi gå på Sex and the city 2 vilket känns sjukt roligt, och sen tror jag vi ska äta middag i stan ;)
SKÖNT MED LÖRDAG :D

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0