Hemma från värmen


Så nu är man tillbaka! (: Känns jättekul men samtidigt trist eftersom det var så himla braa i Finland! <3
Jag och mamma kom dit i onsdags och kom hem nu på söndag kväll, och det är galet att vi har hunnit med så mkt under så kort tid! Vi har träffat släktingar, kompisar, mormor och morfar och så har vi shoppat, jag har varit ute och sprungit två gånger (vilket var sjukt skönt!:D) och så har vi sooolat hela helgen!
Vädret kunde verkligen inte bli bättre, det var 25 grader och soligt! Underbart. Och så har vi firat min älskade mormor som fyller 75 år och min syssling som fyller 14 år :)<3
Imorgon ska vi fira kära bror som fyllde 21 år i fredags! Dåligt samvete att inte var hemma på hans födelsedag :/ men men.. Har köpt en fantastiskt bra present till hnm, kalsonger! Haha, människan önskar sig ju ingenting så det var svårt att hitta på vad man skulle köpa :P

Shit vad mkt som händer just nu, så himla mkt kul! har precis haft det bääst i finland, nästa vecka är det dansshower, ska träffa min älskade nina som jag inte träffat på evigheter på fredag, snart är det bal och sommarlov!

Puss! /Mirjaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0