im back again (;

Har tillbringat kvällen med scouterna, och haft det kuul. Typ eldade och bara snacka allt, det bästa alltså ;) Och snackat sjukt länge med Hedvig på vägen hem, du betyder mkt för mig gumman <3

Nu är det ääääntligen lite 'lov'! Kristihimmelfärdshelgen betyder ju 2 dgr extra helg, och det kommer bli så sjukt skönt! ;) Och jag har ju haft temadgr i veckan så har tillbringat varje dan i stan, vilket var nice.
Imorgon så blir det tidig träning med hedvig, och sen åker jag direkt in till stan och ska fika med Sarah, som jag inte träffat på evigheter! Jag vet att dagen kommer bli bäst ;)(bara lite bättre med bra väder, hoppas hoppas hoppas)

♥K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0