Snart bär det av till Finlaand.


Halloj :)

Den här veckan är så galet härlig, temadagar i tre dagar och imorgon på onsdag åker jag och mammsen till
Finlaand i tre dagar! :D Ska fira mormor som fyller år och hälsa på släktingar o vänner, blir hur bra som helst! :D
Jag o clara har astronomi nu på temadagarna och idag var det en heldag i stan! Först på vetenskapens hus och sedan vidare till tekniska museet. Det hela började nästan med att jag o clara åkte in till stan själva för att vi inte visste att vi skulle samlas i klassrummet, haha :P<3 knaas. Iaf så var det jättekul idag :) Astronomi är faktiskt väldigt intressant! Blir helt faschinerad av allting :P Har också varit ute o sprungit ikväll, var jätteskönt! Nu jääklar är jag på g med springandet :D och som tur var träffade jag julia på vägen hem :)
Nu ska jag paketera in lite presenter till finland och sen ha det mys med laura älsklingen :) <333

Puss o kram! Mirjaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0