Valborg!


Hallåå :)

Har inte skrivit på en vecka nu :O
så tänkte skriva lite om helgen och så nu :)
I fredags var det alltså vaalborg! Det var så galet lyckat alltså <3 hela dagen, kvällen, natten var bara så bäst! :)
Efter skolan, vi slutade kvart i 12! :DDDD så skulle jag o klara hem till klara, men klantig som jag är glömmer jag skåpnyckeln som vi letar efter i en halvtimma, och sedan så cyklar vi hem till klara och steker pannkisar :D
Efter det cyklar vi till holken och hjälper till där i två timmar, blåser upp ballonger!
Snabbt hem och duchar och sedan vidare till ebba där lamekock väntar :D

Hemma hos ebba åt vi pizza och gjorde massa knas, haha :) sedan kom sara och petter, eddy, danne, wille, alex, andre m.fl och vi hade sjukt kul! Sedan gick vi ner till valborgsbrasan och träffade massa kompisar där också :D
Valborg slutade med att jag gick hem till julia där jag var med julia, pekkari, madde, berivan, emma :) vi var ute och gjorde massa kul, kom hem halv 3 :)
Valborg var helt enkelt bäst!

I lördags var jag grymt trött efter valborg och var hemma hela dagen, sen på kvällen var jag med nea och laura, och det var den sjukaste kvällen någonsin x) så jäkla kul! :D Vi köpte picknik och grejer och var nere vid edsvikens brygga, sedan så åkte vi på fest hos några jättetrevliga killar! haha, grymt kul hade vi!
På söndagen var jag på min första golfträning för i år!  var riktigt kul! :) Träffade lisa och karin och de andra :)

Nu är det vanlig skolvecka, biologiprov idag, gick bra :) lite svårt men men.. På fredag ska jag o ebba ha idrottslektion! Julia hade btw skitkul lektion idag :D springteknik!

Nu har jag skrivit mer än mycket så får bli mer senare :P Laura kanske kmr ikväll också <33

Puss o kram! /Mirjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0