What a nice day!

Den här dagen har absolut varit helt underbar enligt mig! Inte mycket att ta i i skolan och skön eftermiddag.
Första lektion(matte): kollar på Mamma mia
Andra(musik): inget särskilt arbete, sitter bara och chillar.
Tredje(klassråd): som ett vanligt klassråd :P
Fjärde(slöjd):jobbar 'för fullt' med min smörkniv
Femte(handledning):intälld, sitter på hip och går på vårshowen
Sjätte(SO): halva lektionen spelar läraren fagott, och andra halvan kollar vi på avatar...BÄST DAG ELLER VAD? :D
Och på eftermiddagen så plockar bella upp med med mopeden(:D:D:D) och så åker vi till Kista, där både hon och jag hittar skolavslutningsklänningar! Och så hittar jag jättefina balskor, perfekt alltså ;)

Blir så himla glad bara att tänka på att snart snart snart är allt skit över och jag kan bara göra vad jag vill och slipper bry mig om jobbigt(åtminstånde i 10 veckor...)

♥K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0